مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-06سياسي

چهارمین همایش ملی خیر ماندگار دهه دوم اسفند ماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد شرفخانی رییس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف در نشست خبری چهارمین همایش ملی خیر ماندگار که در همین سازمان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از سرفصل های اصلی سازمان بخش امور خیریه است، - رییس همایش ملی خیر ماندگار گفت: چهارمین همایش ملی خیر ماندگار دهه دوم اسفند ماه سال جاری، طی دو روز با حضور حجت الاسلام خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام احمد شرفخانی رییس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف در نشست خبری چهارمین همایش ملی خیر ماندگار که در همین سازمان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از سرفصل های اصلی سازمان بخش امور خیریه است، اظهار داشت: وقف یکی از شاخص های امر خیر است و نمی توان امور خیریه را رها کنیم و از وقف نامی نبریم.

وی با بیان اینکه توسعه امر خیر در جامعه یکی از رسالت های سازمان اوقاف به شمار می رود عنوان کرد: تسهیلگری برای مؤسسات خیریه و مؤسسات اجتماعی از دیگر وظایف سازمان محسوب می شود.

ضرورت دارد سازمان اوقاف در توسعه امر خیر در کنار مؤسسات و خیریه های اجتماعی قرار گیرد تا با امر تحقیق و پژوهش مسائل خیر را در کشور توسعه دهد بر همین اساس یکی از موضوعاتی که در سال های گذشته با همکاری پژوهشکده آلا صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش ملی خیر ماندگار دهه دوم اسفند ماه برگزار می شود

چهارمین همایش ملی خیر ماندگار دهه دوم اسفند ماه برگزار می شود