مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:552022-12-06اقتصادي

مردم به دست فروشان ماهی اعتماد نکنند


رییس دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: فروش ماهی تازه و منجمد توسط دست فروشان به هیچ عنوان مورد تأیید شبکه دامپزشکی نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن ها اعتماد نکنند.

- سعید راعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو دوره گرد فروشنده ماهی، اظهار کرد: با دستور مقام قضایی بخش زواره یک دستگاه خودرو دوره گرد که در این شهر اقدام به فروش ماهی و میگو می کرد توقیف و تمام محصول آن با اعلام اولیه فساد در آن معدوم شد.

وی با بیان اینکه احتمال فساد در خودروهای حمل بدون مجوز بسیار بالا است، تأکید کرد: فروش هر گونه مواد غذایی و فرآورده های دامی به دلیل اینکه مبدأ و نحوه انتقال و زنجیره سرد آن مشخص نیست، ممنوع است.

رییس دامپزشکی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه این شهرستان نیازمند راه اندازی بازار فروش ماهی گرم است و مردم نسبت به کمبود این بازار مطالبه گر هستند، افزود: انتظار می رود شهرداری های شهرهای اردستان و اصناف مربوطه بستری را برای فروش ماهی تازه و فرآورده های آن فراهم کنند.

راعی خاطرنشان کرد: فروش ماهی تازه و منجمد و به طور کلی فرآورده های دامی توسط دست فروشان به دلیل اینکه هیچ نظارتی از مبدأ تا فروش بر آن نیست به هیچ عنوان مورد تأیید شبکه دامپزشکی نیست و شهروندان تحت هیچ شرایطی به آن ها اعتماد نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به دست فروشان ماهی اعتماد نکنند

مردم به دست فروشان ماهی اعتماد نکنند