مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-06سياسي

«جهان صنعت» موقت برمی گردد/اظهاراتی درباره توقیف


چندی پیش بود که خبر توقیف روزنامه «جهان صنعت» را به دلیل «تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات» اعلام کردند؛ حالا مدیرمسوول این روزنامه از مراحلی که به تعطیلی روزنامه منجر شده انتقاد دارد و از بازگشت موقت این نشریه تا برگزاری دادگاه خبر می دهد.

- چندی پیش بود که خبر توقیف روزنامه جهان صنعت را به دلیل تخلف از مصوبات شورای عالی امنیت ملی و حدود مطبوعات اعلام کردند؛ حالا مدیرمسوول این روزنامه از مراحلی که به تعطیلی روزنامه منجر شده انتقاد دارد و از بازگشت موقت این نشریه تا برگزاری دادگاه خبر می دهد.

محمدرضا سعدی، مدیرمسوول روزنامه جهان صنعت، نشریه ای که بیشتر به انتشار اخبارِ تحلیلی اقتصادی اختصاص دارد، در گفت وگویی با ایسنا ضمن انتقاد از ضوابطی که برای فعالیت رسانه ها و مطبوعات وجود دارد، می گوید: هیات نظارت بدون اینکه همه ی اعضا حضور داشته باشند، در جلسه‎ ی فوق العاده ای که نظر برخی به صورت تلفنی پرسیده شده و بدون حضور نماینده مدیران مسوول، رأی به توقیف روزنامه داده اند.

سوال من از آقای وزیر این است که چرا در جلسه ای فوق العاده، بدون حضور نماینده مدیران مسوول تصمیم گیری می کنید؟ او در ادامه توضیح می دهد: ما هرچه وزارت ارشاد خواسته را انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهان صنعت» موقت برمی گردد/اظهاراتی درباره توقیف

«جهان صنعت» موقت برمی گردد/اظهاراتی درباره توقیف