مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-06اقتصادي

مالکی: 1700 واحد خانه سازمانی به فروش رسیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه وشهر سازی؛ ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره راهکار های در پیش گرفته شده برای تأمین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن گفت: - سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، تسریع در الحاق اراضی موجود در حریم شهر ها و تصویب ساخت شهرک ها را مهم ترین راهکار برای تامین اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه وشهر سازی؛ ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره راهکار های در پیش گرفته شده برای تأمین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن گفت: مهم ترین و تاثیرگذارترین روش های تأمین زمین، الحاق اراضی شناسایی شده در حریم شهر ها و تصویب ساخت شهرک ها است.

وی خاطر نشان کرد: راهکار هایی مثل فروش اراضی مازاد سایر دستگاه های دولتی نیز اگرچه کمک کننده است، اما مجموع آن ها رقم بزرگی نیست و اراضی دستگاه های دولتی بجز دانشگاه ها مساحت کمی دارند.

مالکی با بیان اینکه بهتر است مراحل الحاق اراضی حریم شهر ها تسریع شود، افزود: در حال حاضر 32 هزار و 748 هکتار زمین در حریم شهر ها شناسایی شده و در مرحله الحاق قرار دارند که رقم قابل توجهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: 1700 واحد خانه سازمانی به فروش رسیده

مالکی: 1700 واحد خانه سازمانی به فروش رسیده