مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-06اقتصادي

ضرورت تقویت روند اجرایی پروژه های آبرسانی به روستاها


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تقویت روند اجرایی و تسریع در تکمیل پروژه های آبرسانی به روستاهای استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آینده، - تکمیل تمام این پروژه ها به مردم اعلام شود.

عابدین خرّم، سه شنبه 15 آذرماه، در جلسه قرارگاه جهادی آبرسانی به روستاهای استان، گزارش پیشرفت این پروژه ها را امیدوارکننده و مطلوب خواند و گفت: روند فعلی اجرای پروژه ها باید تقویت شده و تلاش کنیم تا پایان سال آینده همه پروژه ها تکمیل شوند.

وی بر اتخاذ راهکارهای متنوع تأمین منابع مالی و عدم توقف پروژه ها به خاطر اعتبارات دولتی تأکید کرد و گفت: در شهرستان ورزقان از منابع شرکت مس سونگون و در سایر مناطق از ظرفیت های دیگر مانند بنیاد مستضعفان استفاده شود.

خرّم همچنین از شرکت آب و فاضلاب استان خواست تا همه روستاهایی که مشکل آب شرب دارند را شناسایی کرده و کار بزرگی که در حوزه آبرسانی روستایی شروع شده را محدود به روستاهای هدف نکنند.

وی همچنین بر بهره گیری از ظرفیت سدهای بهره برداری شده برای حل مشکل آب شرب روستاها و شهرهای واقع در پایین دست آنها تأکید کرد و گفت: این اقدام می تواند یک برنامه آینده نگرانه برای پایدارسازی وضعیت آب شرب مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت روند اجرایی پروژه های آبرسانی به روستاها

ضرورت تقویت روند اجرایی پروژه های آبرسانی به روستاها