مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-06سياسي

رییس دانشگاه کاشان دستاورد های پژوهشی این دانشگاه را تشریح کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عباس کتابی، رییس دانشگاه کاشان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه ایجاد مدیریت ارتباط با جامعه را از جمله اقدامات پژوهشی این دانشگاه طی یکسال اخیرعنوان کرد و افزود: - رییس دانشگاه کاشان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر، دستاوردهای پژوهشی این دانشگاه را در سطح ملی و بین المللی تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عباس کتابی، رییس دانشگاه کاشان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه ایجاد مدیریت ارتباط با جامعه را از جمله اقدامات پژوهشی این دانشگاه طی یکسال اخیرعنوان کرد و افزود: دانشگاه باید بتواند حلال مشکلات جامعه باشد و نیاز ها و مشکلات مردم را مرتفع سازد.

کتابی فعال سازی کرسی های نظریه پردازی، اصلاح آیین نامه دستورالعمل ها و شیوه نامه های پژوهشی را از دیگر فعالیت های پژوهشی برشمرد و خاطر نشان کرد: همچنین امسال سطح آزمایشگاه مرکزی دانشگاه از فعال به سطح توانمند ارتقاء یافته است.

رییس دانشگاه کاشان به ایجاد پژوهشکده آب، انرژی و محیط زیست در دانشگاه اشاره کرد و افزود: برای ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنایع تفاهم نامه های مختلف با صنایع وشرکت ها بزرگ کشور و منطقه منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه کاشان دستاورد های پژوهشی این دانشگاه را تشریح کرد

رییس دانشگاه کاشان دستاورد های پژوهشی این دانشگاه را تشریح کرد