مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:152022-12-06سياسي

چهارمین همایش ملی خیر ماندگار برگزار می شود


چهارمین همایش خیرماندگار به همت سازمان اوقاف و امور خیریه، دانشگاه اصفهان و بنیاد خیریه راهبری آلاء در نیمه دوم اسفندماه برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند مقالات خود را تا 14 دی ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام شرفخانی -رییس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه- در نشست خبری چهارمین همایش ملی خیر ماندگار که پیش از ظهر امروز سه شنبه(15آذرماه) در سالن جلسات ساختمان شهید سلیمانی سازمان اوقاف برگزار شد با بیان اینکه یکی از سر فصل های اصلی سازمان اوقاف امور خیر است، اظهار کرد: نمی توان امور خیریه را ذکر کرد اما از وقف نامی نبرد زیرا یکی از شاخصه های وقف امور خیر است، تلاش ما در سازمان اوقاف هم تبلیغ امور خیر و هم تسهیل گری برای تشکل های اجتماعی و نهادی خیریه در این مسیر است.

وی ادامه داد: امر پژوهش، تحقیق و توسعه خیر یکی از مبانی است که ما تلاش می کنیم به آن پرداخته تا یک راهبری درست را در سازمان داشته باشیم، از این رو با کمک پژوهشکده آلاء همایش های پژوهشی شکل گرفته و تلاش ما در این سال ها این بوده که امر پژوهش را از پیشینه گذشته تا آینده بررسی کنیم.

رییس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف تصریح کرد: پیشینه امر خیر در کشور ما به امر انفاق، احسان و باقیات و صالحات و مهم ترین آن وقف بازمی گردد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش ملی خیر ماندگار برگزار می شود

چهارمین همایش ملی خیر ماندگار برگزار می شود