مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-06اقتصادي

24 روستای بدون دهیار در تنگستان از طرح هادی بازمانده اند


24 روستای بدون دهیاری در این شهرستان وجود دارد که از اجرای طرح هادی بی بهره مانده اند - ایسنا/بوشهر بخشدار مرکزی تنگستان اظهار کرد: 24 روستای بدون دهیاری در این شهرستان وجود دارد که از اجرای طرح هادی بی بهره مانده اند نورالله جمالی سه شنبه 15 آذر در نشست هم اندیشی شوریان دهیارن اسلامی بخش مرکزی شهرستان تنگستان اظهار کرد: 24 روستای بدون دهیاری در شهرستان تنگستان وجود دارد که از اجرای طرح هادی بی بهره مانده اند و امیدواریم بنیاد مسکن در این خصوص تصمیمات مهمی اتخاذ کند.

وی خواستار این شد که جلسات کمیته های طرح هادی و ماده 99 جهت تسریع در امور در شهرستان ها برگزار شود و مشاور طرح هادی جهت تصمیمات بهتر در برخی روستاها به صورت میدانی وارد عمل شود.

بخشدار مرکزی تنگستان تصریح کرد: باتوجه به جمعیت بالای روستایی و حجم کار بالای کار در این شهرستان خواهشمندیم رتبه بنیاد مسکن تنگستان ارتقا یابد.

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: تلاش می کنیم از طریق اقدامات موثر، زیرساختی و زیبا سازی در روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شود.

غلامرضا زارعی ادامه داد: دهیاران و شوراها جهت شناسایی اراضی ملی در حاشیه روستاها جهت تامین فضاهای عمومی مورد نیاز روستاها و تامین مسکن با بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 روستای بدون دهیار در تنگستان از طرح هادی بازمانده اند

24 روستای بدون دهیار در تنگستان از طرح هادی بازمانده اند