مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:552022-12-06حوادث

کلاهبرداری 48 میلیاردی با رسیدساز جعلی در فاروج


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک نفر کلاهبردار حرفه ای با 480 میلیارد ریال کلاهبرداری در فاروج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فاروج، فردی که با استفاده از یک دستگاه رسید ساز جعلی، اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد، مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان و همچنین حساسیت موضوع، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، افزود: متهم از طریق خرید نگین زعفران و نشان دادن رسید های جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تاکنون در رابطه با این پرونده 6 نفر شاکی شناسایی شده است، تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده، کلاهبرداری صورت گرفته از شکات پرونده توسط این فرد، 480 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه در بررسی سوابق این فرد مشخص شد که وی به همین روش در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی نیز از یک شهروند کلاهبرداری کرده است، افزود: متهم همچنین چندین فقره پرونده قضایی با ترفند افتتاح حساب بنام اشخاص کارتن خواب نیز در سوابق خود داشت که در نهایت توسط پلیس فاروج دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 48 میلیاردی با رسیدساز جعلی در فاروج

کلاهبرداری 48 میلیاردی با رسیدساز جعلی در فاروج