مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-06سياسي

استکبار ستیزی با جنبش دانشجویی گره خورده است


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت 16 آذر روز دانشجو آورده است:استکبار ستیزی با جنبش دانشجویی گره خورده است و 16 آذر ماهیتی ضد آمریکایی دارد.

- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت 16 آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم روز 16 آذر یکی از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی بر جوانان سرافراز و آینده آفرین گرامی باد.

در حادثه شهادت شهدای بزرگ 16 آذر سال 32 که دانشجویان در اعتراض به حضور مستکبرانه نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا در ایران به خون غلطیدند، ریشه های جنبش های دانشجویی عمق یافت و در روزهای منتهی به انقلاب، جوانه زد و امروز به یک درخت تناور و بارور تبدیل شده است.

کمتر کسی است که به اهمیت نقش نسل جوان و دانشجو برای تحقق آرمان ها و آرزوها باور نداشته باشد.

ملت بزرگ آینده نگر و آرمان خواه ما، در صحنه زور آزمایی های علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی، به بازوان توانمند دانشجویان و روشن بینی و آینده سازی آن ها نیاز مبرم دارد.

رشد پرشتاب کشور و همچنین توانمندی های متنوع و گسترده ایران، امروز در بستر دانشگاه ها و کار علمی استاد و دانشجو رقم خورده است و این حرکت پیشروانه و امید آفرین، روز به روز بر شتاب آن افزوده خواهد شد و حرکتی توقف ناپذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار ستیزی با جنبش دانشجویی گره خورده است

استکبار ستیزی با جنبش دانشجویی گره خورده است