مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-06پزشكي

جهاد دانشگاهی پیش رو در درمان ناباروری


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: یکی از مراکز خوب کشور در درمان ناباروری، جهاد دانشگاهی است که ماهم در استان در تلاش کمک به این مرکز هستیم تا مجوزهای لازم را در حد لزوم پس از استانداردهای مدنظر به آن ها بدهیم تا در استان قم هم شتاب بیش تری داشته باشد.

- مهدی مصری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان قم که به مناسبت هفته پژوهش در محل نمایشگاه های دائمی استان قم برپا شده است و در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محصولات گیاهان دارویی بخش عمده ای از فرآورده های مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان قم را شامل می شود.

وی ادامه داد: در این مرکز تلاش شده با ترکیب گیاهان دارویی در موارد مختلفی استفاده کنند که از جمله آن ها می توان به درمان کیست های تخمدانی و مواد ضد تشنج اشاره کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه بسیاری از فرآورده های این مرکز نیز به صورت ماده اولیه است، مطرح کرد: درحال حاضر مراحل ثبت اختراع این مواد نیز درحال انجام بوده و در آینده هرکدام به محصولی تبدیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم در دانشگاه علوم پزشکی به منظور شتاب دهی به این فعالیت ها وجود دارد، عنوان کرد: می توانیم پژوهش های علمی و ثبت اختراع محصولات را انجام دهیم تا نهایتا این فرآورده ها به سمت تجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی پیش رو در درمان ناباروری

جهاد دانشگاهی پیش رو در درمان ناباروری