مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-06سياسي

رونمایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از ایمپلنت های متخلخل دندان


عضو هیات علمی مواد و متالوژی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در رونمایی از ایمپلنت های متخلخل دندان گفت: این ایمپلنت ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در آن ها به کار رفته است با بدن انسان سازگاری بیشتری دارد و نمونه داخلی آن قابل رقابت با مشابه خارجی است.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی مواد و متالوژی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در رونمایی از ایمپلنت های متخلخل دندان گفت: این ایمپلنت ها به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در آن ها به کار رفته است با بدن انسان سازگاری بیشتری دارد و نمونه داخلی آن قابل رقابت با مشابه خارجی است.

احمد مولودی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد به شرح تفاوت ایمپلنت های رایج و متخلخل پرداخت و اظهار کرد: ایمپلنت های رایج که امروز در اختیار عموم وجود دارد به دلیل به کارگیری سطح سرب و تیتانیوم در مواد اولیه ساخت آن، باعث می شود استخوان ایمپلنت را نپذیرفته و پس بزند، گاهی اوقات با لق شدن ایمپلنت نیز مواجه می شویم و ممکن است که ایمپلنت پس از گذشت چند سال کارایی خود را از دست بدهد.

وی افزود: تکنولوژی اخیر سطح ایمپلنت ها را متخلخل کرده و ساختار سلولی ایجاد می کند که تکنولوژی بسیار بالایی دارد و با بدن انسان سازگار است، این پروژه پس از گذشت 5 سال به پایان رسید و از نظر کیفیت و سازگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از ایمپلنت های متخلخل دندان

رونمایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از ایمپلنت های متخلخل دندان