مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-06بين الملل

تهدیدات ترکیه، محور رایزنی فرمانده نیروهای روسیه با کُردهای سوریه


منابع رسانه ای از دیدار و گفت وگوی فرمانده نیروهای روسیه در سوریه با فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در چارچوب تلاش های مسکو برای جلوگیری از عملی شدن تهدیدهای مقامات ترکیه مبنی بر انجام عملیات زمینی در خاک سوریه خبر دادند.

- منابع رسانه ای از دیدار و گفت وگوی فرمانده نیروهای روسیه در سوریه با فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در چارچوب تلاش های مسکو برای جلوگیری از عملی شدن تهدیدهای مقامات ترکیه مبنی بر انجام عملیات زمینی در خاک سوریه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که الکساندر چایکو ، فرمانده نیروهای روسیه در سوریه پس از دیدار با مظلوم عبدی (مظلوم کوبانی)، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک در شهر قامشلی سوریه این شهر را ترک کرد.

منابع مطلع از سفر فرمانده نیروهای روسیه به قامشلی در این باره گزارش دادند که چایکو و عبدی درباره حملات هوایی ترکیه به مناطق شمالی سوریه و تهدیدهای اخیر مقامات آنکارا به انجام عملیات نظامی زمینی در این منطقه گفت وگو کردند.

طبق این گزارش، دو طرف همچنین سازوکار جلوگیری از عملی شدن این تهدیدها را مورد بررسی قرار دادند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که علی رغم تلاش های روسیه و سفر چایکو به قامشلی، هیچ تغییری در موضع کُردهای سوریه نسبت به مرزهای مشترک سوریه و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات ترکیه، محور رایزنی فرمانده نیروهای روسیه با کُردهای سوریه

تهدیدات ترکیه، محور رایزنی فرمانده نیروهای روسیه با کُردهای سوریه