مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-06سياسي

طرح امین تقویت شود/ارزیابی مستمر اجرای سند تحول


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه طرح امین از برنامه های خوبی است که باید تقویت شود، گفت: همکاری و هم افزایی طلاب طرح امین با سایر پرسنل شاغل در مدرسه مهمترین شاخصه موفقیت این طرح است.

- آیت الله لطف الله دژکام در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش فارس ضمن تاکید براینکه استمرار یک اقدام نیازمند قرار گرفتن آن در چارچوب قانونی است، خاطرنشان کرد: درخصوص سند تحول بنیادین و سند مکمل و راهبردی استانی آن به این نتیجه رسیده ایم که مدل استانی مورد نیاز است لذا باید مستمرا از اجرای سند تحول ارزیابی صورت گیرد.

به نقل از آموزش و پرورش فارس، امام جمعه شیراز اضافه کرد: باید در اجرای همه برنامه ها باید در چارچوب سند حرکت کنیم حتی طرح امین نیز باید در چارچوب سند باشد، بنابراین طلابی که در مدارس حضور پیدا می کنند باید سند تحول را کامل بشناسند و به آن عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: سند تحول بنیادین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است لذا باید تمام تلاش ما در چارچوب سند تحول باشد لذا در هر جلسه ای باید گزارشی از اجرای سند ارائه شود.

وی با اشاره به ورود نیروهای انسانی جدید به آموزش و پرورش گفت: باید این نیروها با همدیگر هماهنگ بوده و رابطه نزدیک داشته باشند تا تضادی در مدرسه به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح امین تقویت شود/ارزیابی مستمر اجرای سند تحول

طرح امین تقویت شود/ارزیابی مستمر اجرای سند تحول