مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-06سياسي

طرح جدید حجاب؛ ترساندن به شیوه دیگر؟


در طرح نماینده رفسنجان کم مانده زنان را ملزم کنند یک پلاک حاوی کدملی به گردن خود بیاویزند تا مثل خودروها جریمه شوند! - در طرح نماینده رفسنجان کم مانده زنان را ملزم کنند یک پلاک حاوی کدملی به گردن خود بیاویزند تا مثل خودروها جریمه شوند!   عصر ایران؛ مهرداد خدیر-  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از طرحی خبر داده که با اجرای آن روسری ها به سر زنان برمی گردد .

    یعنی در این 80 روز که کشور در التهاب است تمام دغدغه جماعتی این بوده و هست که چگونه روسری را دوباره بر سر دختران و زنانی کنند که از سر برداشته اند در حالی که اتفاقا همه هم از سر برنداشته اند و وضعیت امروز نشان می دهد بدون بگیر و ببند گشت ارشاد و به دلایل مذهبی و فرهنگی و اجتماعی و خانوادگی یا هر دلیل دیگر کثیری همچنان مو و جاذبه های بدن را از غیر می پوشانند حالا نه به آن حداکثریِ مطلوبِ شرع و اگرچه آنها که قبل تر هم با رضایت بر سر نداشتند و شل حجاب و کم حجاب و اصطلاحا بدحجاب بودند برداشته اند اما در این مدت همه هم برنداشته اند و چهره شهرها گویاست.

   حجت الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفته حتماً نباید گشت ارشاد باشد؛ 20 سال است که گشت ارشاد نداریم بلکه پلیس امنیت اخلاقی داشتیم و روش و شیوه دعوت به آن تغییر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید حجاب؛ ترساندن به شیوه دیگر؟

طرح جدید حجاب؛ ترساندن به شیوه دیگر؟