مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-06اقتصادي

هیچ برنامه ریزی در شهر همدان وجود ندارد


رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه حاشیه شهر همدان با حاشیه بسیاری از شهرها قابل مقایسه نیست، گفت: امکانات حاشیه شهر همدان بهتر از خیلی شهرهاست و کارهای زیادی برای این مناطق انجام شده است.

- حمید بادامی نجات در نشست بررسی عوامل مؤثر بر رشد حاشیه نشینی در همدان که در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، با بیان اینکه 30 درصد شهرها حاشیه نشینی دارند که سازمان امور اجتماعی وزارت کشور هم این آمار را تأیید کرده است، تصریح کرد: 25 تا 30 درصد شهر همدان حاشیه نشین هستند که البته حاشیه شهر همدان با خیلی از شهرها قابل مقایسه نیست به طوریکه همدان در مقایسه با تهران، اهواز و مشهد بهتر و امکانات بهتر و به روزتری دارد.

وی با بیان اینکه حاشیه شهر وقتی ایجاد می شود که در شهر برنامه ریزی برای تولید مسکن نداشته باشیم، افزود: علت اصلی حاشیه نشینی متولیان هستند به طوریکه مردم منتظر نمی مانند تا مسئولان زمین برای ساخت مسکن تفکیک یا اضافه کنند بنابراین در حاشیه شهرها شروع به ساخت سکونتگاه های غیررسمی می کنند.

شهر همدان کمبود زمین دارد این عضو شورای شهر همدان اظهار کرد: برای اینکه مردم بتوانند مسکن بسازند باید زمین قانونی تحویل بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ برنامه ریزی در شهر همدان وجود ندارد

هیچ برنامه ریزی در شهر همدان وجود ندارد