مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-06دانش

تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه


طی نشستی با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری تقدیر شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری، طی نشستی با حضور اعضای هیأت رییسه و روسای دانشکده ها از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری تقدیر شد.

دودمان تیپی، رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این مراسم، ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری، دانشگاه صنعتی کرمانشاه را خانه دوم اعضای آن دانست که همگی در برابر آن مسؤول و تعهد کاری به آن دارند.

وی افزود: اساتید دانشگاه همچنان دلسوزانه و متعهدانه به تلاش خود در حوزه پژوهش و فناوری ادامه دهند و زمینه را برای ارتقاء واعتلای دانشگاه هموار کنند و از طرفی مسؤولین دانشگاه نیز تمام سعی و تلاش خود را در راستای فراهم آوردن بستر مناسب برای اعضای هیأت علمی به کار گیرند.

رضا همتی، مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز در ادامه با ارائه گزارشی توضیحاتی را در خصوص آیین نامه های اجرای پژوهش و فناوری بیان کرد و همچنین نکاتی را در خصوص فعالیت های پژوهشی و فناوری  پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه

تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه