مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:312022-12-06حوادث

کاهش 90 درصدی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع میامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، ابراهیم صادقی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری تاکنون هیچ حادثه آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شهرستان میامی گزارش نشده است و شاهد کاهش 90 درصدی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع شهرستان میامی بودیم.

وی اضافه کرد: کارگاه های آموزشی اطفای حریق بین مردم و روستاهای اطراف حاشیه جنگل با مشارکت دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها برگزار شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه و تشدید گشت های نظارتی و از سوی دیگر تجهیز روستاهای هدف و ایجاد پایگاه های مردمی اطفای حریق درمجموع منجر به کاهش موارد آتش سوزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شده است.

صادقی در خصوص امکانات و تجهیزات اطفای حریق در شهرستان میامی بیان کرد: از جهت تجهیز امکانات در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: هشت روستای هدف در شهرستان میامی به تجهیزات اطفای حریق مجهز و سه پایگاه اطفای حریق مردمی در روستاهای این شهرستان ایجاد شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی علت اصلی آتش سوزی جنگل ها و مراتع را عوامل انسانی دانست و خاطرنشان کرد: درصد کمی از موارد آتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 90 درصدی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع میامی

کاهش 90 درصدی آتش سوزی در جنگل ها و مراتع میامی