مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-06سياسي

برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی و سیاسی همزمان با روز دانشجو


  ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جایگاه دانشجو به عنوان فرد مطالبه گر و دغدغه مند در جامعه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به انتظارات خود از مجموعه های دانشگاهی فرموده اند که دانشگاه باید محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی .

- مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: همزمان با روز دانشجو بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی و سیاسی توسط بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار می شود.

  ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جایگاه دانشجو به عنوان فرد مطالبه گر و دغدغه مند در جامعه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به انتظارات خود از مجموعه های دانشگاهی فرموده اند که دانشگاه باید محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی یعنی جریان علم و تحقیق و جریان آرمان گرایی ها و آرمانخواهی ها و هدف گذاری های سیاسی و اجتماعی کشور باشد.

مسؤول بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: بسیج دانشجویی در کنار سایر تشکل ها تلاش می کند به بیانات رهبر معظم انقلاب که به مثابه وظیفه بسیج دانشجویی است جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: در این راستا و هم زمان با روز دانشجو سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین برنامه های مختلف تبیینی، علمی و فرهنگی، هنری و …را تدارک دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی و سیاسی همزمان با روز دانشجو

برگزاری بیش از 10 عنوان برنامه فرهنگی و سیاسی همزمان با روز دانشجو