مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-06سياسي

سرلشکر باقری: ساخت پهپاد از طراحی تا پرواز همه در داخل انجام شده و می شود


ساخت پهپاد از طراحی تا پرواز همه در داخل انجام شده و می شود و ما یک تجربه 39 ساله در ساخت پهپاد داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (سه شنبه 15 آذرماه) در همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس گفت: ما در دوران دفاع مقدس با مظلومیت جنگیدیم؛ به لحاظ تجهیزاتی در تحریم بودیم و باید موازنه قوا را با تلاش در حوزه علم و فناوری و قطعه سازی ایجاد می کردیم.

  وی افزود: دشمن بعثی در همان زمان از نظر منابع انسانی به طور کامل از مجموعه کشورش استفاده می کرد؛ کشور آن ها در جنگ کاملاً تعطیل بود و از ظرفیت های انسانی اش در جبهه ها علیه ملت ایران استفاده می شد؛ همچنین رژیم بعثی از عده ای مزدور که از دیگر کشور ها برای مبارزه آورده بود، نیز بهره می برد و به لحاظ تجهیزاتی نیز مورد حمایت بلوک شرق و غرب بود.

  رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مشکلات ابتدای دفاع مقدس بیان کرد: در چنین شرایطی ما در صحنه جنگ باید کمبود های خود را با تلاش و ممارست ساماندهی می کردیم که این کار را با تمام توان انجام دادیم و امروز در این همایش باید این مسائل را برای نسل جوان تبیین کنیم.

  وی ادامه داد: ارتش ما هیچ گونه پشتیبانی قطعاتی نداشت و همواره عنوان می شد که چگونه می توان در صورت ادامه جنگ، هواپیما ها و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: ساخت پهپاد از طراحی تا پرواز همه در داخل انجام شده و می شود

سرلشکر باقری: ساخت پهپاد از طراحی تا پرواز همه در داخل انجام شده و می شود