مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-06بين الملل

افشای وام 20 میلیون دلاری ترامپ از یک شرکت مرتبط با کره شمالی


بر اساس اسناد به دست آمده از دفتر دادستان کل نیویورک، دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود اسناد یک وام 20 میلیون دلاری از یک شرکت مرتبط با کره شمالی را مخفی کرد.

- بر اساس اسناد به دست آمده از دفتر دادستان کل نیویورک، دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود اسناد یک وام 20 میلیون دلاری از یک شرکت مرتبط با کره شمالی را مخفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت روزنامه هافینگتون پست، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در کمپین انتخاباتی 2016 خود، از شرکت کره ای دوو وام 19.

8 میلیون دلاری گرفت.

به رغم اینکه نامزدهای ریاست جمهوری و روسای جمهوری آمریکا موظف به اعلام بدهی های مالی خود هستند، ترامپ این وام را مخفی نگه داشت.

بر اساس گزارش مجله فوربز، این اسناد نشان می دهد که وام مذکور پنج ماه پس از آغاز ریاست جمهوری ترامپ تسویه شده، اما منبع پرداخت آن مشخص نیست.

دوو شرکتی در کره جنوبی است که زمانی در نزدیکی سازمان ملل در نیویورک یک پروژه مشترک با دونالد ترامپ انجام داد.

این شرکت با کره شمالی هم ارتباط هایی دارد و در دهه 1990 تنها شرکت کره جنوبی بود که اجازه فعالیت تجاری در کره شمالی را داشت.

با این حال، ممکن است ترامپ تنها به نادیده گرفتن قوانین خوداظهاری متهم شده و با نقض آشکار مواجه نباشد، زیرا این وام نه به نام شخص او، بلکه به نام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای وام 20 میلیون دلاری ترامپ از یک شرکت مرتبط با کره شمالی

افشای وام 20 میلیون دلاری ترامپ از یک شرکت مرتبط با کره شمالی