مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-06اجتماعي

سوز و سرما تا هفته آینده ادامه دارد


رییس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: مردم مناطق مختلف شهرستان اردستان برای اواخر روز چهارشنبه منتظر بارش های ضعیف باشند، اما سوز و سرما تا هفته آینده در شهرستان ادامه دارد.

- جواد رمضان پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط موج سرمایی که از روز گذشته در شهرستان اردستان و بیشتر مناطق استان فراهم شده، به دلیل موج سرد شمالی است که بیشتر برای مناطق شمال و غرب کشور بارش هایی را داشته و برای مرکز کمتر بوده است.

وی با بیان اینکه هوای امروز اردستان ابری و به تدریج کاهش پدیده ابرناکی و در بعضی از نقاط شهرستان شاهد وزش باد خواهیم بود، افزود: این شرایط تا اواخر امروز در شهرستان وجود دارد و از اوایل روز چهارشنبه سامانه سودان جنوبی از سمت جنوب غربی وارد کشور و در ادامه وارد شهرستان اردستان می شود.

رییس اداره هواشناسی اردستان با اشاره به اینکه با ورود سامانه جدید شرایط بارشی برای جنوب غرب و غرب کشور و به صورت ضعیف برای مرکز استان اصفهان پیش بینی می شود، گفت: مردم مناطق مختلف شهرستان اردستان برای اواخر روز چهارشنبه منتظر بارش های ضعیف باشند، اما سوز و سرما تا هفته آینده در شهرستان ادامه دارد.

رمضانپور خاطرنشان کرد: از روز گذشته تاکنون ورود سامانه بارشی همراه با وزش بادهایی که از غرب شهرستان وارد شد، دمای اردستان را حدود 5 درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوز و سرما تا هفته آینده ادامه دارد

سوز و سرما تا هفته آینده ادامه دارد