مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:352022-12-06بين الملل

مسکو: آماده میزبانی از دیدار اسد و اردوغان هستیم


فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به خاورمیانه و آفریقا آمادگی مسکو برای میانجیگری میان سوریه و ترکیه و میزبانی از مذاکرات سران دو کشور را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، میخاییل بوگدانف، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه به خاورمیانه و آفریقا ضمن اعلام آمادگی مسکو برای میانجیگری میان سوریه و ترکیه و میزبانی از دیدار رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه و بشار اسد، همتای سوری او اظهار کرد: ما اطمینان کامل داریم که برگزاری چنین دیدارهایی به یک رویکرد جدی و روشن نیاز دارد تا این دیدار نه تنها رسمیت داشته باشد بلکه نتایج مثبت لازم را برای سوریه، ترکیه و کل منطقه محقق کند.

بوگدانف در ادامه گفت: ما از این اقدام استقبال می کنیم و همواره برای تعامل با دوستان سوری و شرکای ترکیه ای خود آمادگی داریم و اگر آنها در میانجیگری ما فایده ای ببینند و یا به ایجاد بستر روسیه برای برگزاری چنین دیدارهایی نیاز داشته باشند، ما همواره آماده هستیم.

همچنین فرستاده رییس جمهور روسیه به خاورمیانه و آفریقا تاکید کرد: برگزاری چنین دیداری منوط به اراده سیاسی سران دو کشور است.

این در حالی است که به دنبال گمانه زنی ها درباره احتمال برگزاری دیداری میان رؤسای جمهور ترکیه و سوریه، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه روز دوشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آماده میزبانی از دیدار اسد و اردوغان هستیم

مسکو: آماده میزبانی از دیدار اسد و اردوغان هستیم