مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:152022-12-06حوادث

حادثه گاز گرفتگی در کمین است/ استفاده از بخاری های استاندارد الزامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی افزود: با توجه به برودت هوا و احتمال افزایش حوادث گاز گرفتگی از شهروندان تقاضا داریم در صورت افزایش تعداد وسایل گرمایشی از بخاری های استاندارد استفاده کرده و حتما مسیری را برای ورود هوا به داخل محیط .

- سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه با سرد شدن هوا حوادث گاز گرفتگی افزایش پیدا می کند از شهروندان خواست از بخاری های استاندارد برای گرم کردن منازل استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلال ملکی افزود: با توجه به برودت هوا و احتمال افزایش حوادث گاز گرفتگی از شهروندان تقاضا داریم در صورت افزایش تعداد وسایل گرمایشی از بخاری های استاندارد استفاده کرده و حتما مسیری را برای ورود هوا به داخل محیط به ویژه در منازل کوچک باز گذاشته و هرگز تمام راه های ورود هوا را مسدود نکنند چرا که باز گذاشتن مقداری از پنجره نزدیک به وسایل گرمایشی کفایت می کند.

وی بر لزوم نصب وسایل گرمایشی توسط افراد متخصص نیز تاکید کرد و گفت: بی احتیاطی و نا آگاهی در راه اندازی وسایل گرمایشی موجب می شود که این وسایل به درستی کار نکند و عدم کارکرد صحیح آن بسیار خطرساز است بنابراین این وسایل حتما باید از سوی افراد متخصص نصب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه گاز گرفتگی در کمین است/ استفاده از بخاری های استاندارد الزامی است

حادثه گاز گرفتگی در کمین است/ استفاده از بخاری های استاندارد الزامی است