مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 09:052022-12-06اقتصادي

طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی کرج اجرا شود


عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه مدیریت شهری نسبت به کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر هر چه سریعتر اقدام نماید؛ خواستار اجرای طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی در خصوص ترافیک شدید هسته مرکزی شهر گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهرها دارای ترافیک شدید است؛ مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می آید تردد مضاعفی را دارد لذا نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می شود تعداد سفرهای به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در ادامه افزود:یکی از راه هایی که باعث کاهش ترافیک می شود مسائلی مانند طرح تردد زوج و فرد خودرو یا طرح ترافیک است که فلسفه وجودی این طرح ها، عدم استفاده از خودروهای شخصی و کاهش آلودگی هوا و همچنین تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

علیرضا رحیمی مسئله تردد زوج و فرد خودرو و یا طرح ترافیک در هسته مرکزی شهر را لازم عنوان کرد و افزود: شهرداری در این زمینه هرچه سریعتر کار را به سرانجام برساند و مصوبات بالادستی را نیز اتخاذ نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی کرج اجرا شود

طرح تردد زوج و فرد در بافت مرکزی کرج اجرا شود