مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:552022-12-06اقتصادي

پیگیری اختصاص اراضی پادگان های نظامی برای ساخت شهرک های صنعتی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از پیگیری اختصاص بخشی از اراضی پادگان های نظامی برای ساخت شهرک های صنعتی در شهرهای اهواز، دزفول و اندیمشک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از پیگیری اختصاص بخشی از اراضی پادگان های نظامی برای ساخت شهرک های صنعتی در شهرهای اهواز، دزفول و اندیمشک خبر داد.

علی مهدی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرک های صنعتی اهواز، دزفول و اندیمشک که متقاضی سرمایه گذاری در شهرک ها بسیار زیاد است، عملا مشکل کمبود زمین وجود دارد و از این رو تقریبا زمینی در این شهرک ها برای واگذاری وجود ندارد.

وی افزود: ظرفیت این شهرک های صنعتی به ویژه در شهرستان دزفول به طور 100 درصدی تکمیل شده است و باید نسبت به توسعه اراضی شهرک های صنعتی در خوزستان اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با بیان اینکه در سه شهرستان دزفول، اهواز و اندیمشک تقاضا برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی بسیار بالا است، گفت: در حال پیگیری برای واگذاری بخشی از اراضی پادگان های نظامی به منظور ساخت شهرک صنعتی در شهرهای اهواز، دزفول و اندیمشک هستیم.

مهدی پور عنوان کرد: روند آزادسازی اراضی پادگان های نظامی در خوزستان یک روند بسیار پیچیده و دشوار است اما در حال پیگیری این مساله هستیم تا بتوانیم شهرک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اختصاص اراضی پادگان های نظامی برای ساخت شهرک های صنعتی

پیگیری اختصاص اراضی پادگان های نظامی برای ساخت شهرک های صنعتی