مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-06اجتماعي

تداوم آماده باش هلال احمر برای شرایط جوی


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد که با توجه به پیش بینی هواشناسی از تداوم بارندگی ها و روند کاهشی ما در نقاط مختلف کشور، امدادگران این سازمان در آماده باش کامل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهدی ولی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی از بارش برف و باران، وقوع کولاک و آبگرفتگی و کاهش دما در بیش از 20 استان کشور گفت: همه ساله سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر طرح ملی امداد و نجات زمستانه را در فصل سرما اجرا می کند و امسال نیز با توجه به وضعیت بارش ها این طرح را کمی زودتر از اوایل آذرماه اجرا کردیم.

  وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر در 1533 پایگاه و مرکز عملیاتی سراسر کشور در آماده باش قرار دارند، گفت: بیش از 12 هزار امدادگر و نجات گر در سراسر کشور برای ارائه خدمات و امدادرسانی به شهروندان در آماده باش قرار دارند.

 در حال حاضر پنج هزار دستگاه خودروی امدادی و 22 فروند بالگرد امدادی در مجموعه هلال احمر آماده ارائه خدمات در شرایط اضطراری هستند.

ولی پور از افزایش شمار پایگاه های امدادونجات در ایام زمستان خبر داد و گفت: ما 600 پایگاه ثابت در سطح کشور داریم که در تمام ایام سال خدمات ارائه می کنند اما در فصل سرما 50 درصد به ظرفیت های ما در نقاط کوهستانی و محورهای مواصلاتی حاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آماده باش هلال احمر برای شرایط جوی

تداوم آماده باش هلال احمر برای شرایط جوی