مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-06سياسي

تردد خودروهای سنگین در محورهای لرستان بصورت عادی صورت می گیرد


معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی لرستان گفت: تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی استان بصورت عادی و در امنیت کامل صورت می گیرد.

- ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی لرستان گفت: تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی استان بصورت عادی و در امنیت کامل صورت می گیرد.

علی گلالی پانزدهم آذرماه با بیان اینکه در پی انتشار برخی اخبار کذب و شایعات توسط شبکه های معاند و مزدور ضد انقلاب، در فضای مجازی مبنی بر اینکه تردد در محورهای مواصلاتی لرستان به ندرت صورت می گیرد، افزود: تردد کلیه وسائط نقلیه و به ویژه خودروهای سنگین و باری در سطح جاده های لرستان به صورت عادی و در امنیت صورت می گیرد.

وی ادامه داد: واحدهای گشت انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس همچون سنوات گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان فعال و تردد در امنیت کامل صورت می گیرد و معاندان با انتشار این قبیل شایعات و نشر اخبار کذب راه به جایی نخواهند برد.

گلالی خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی امنیت و آسایش مردم است و چنانچه افرادی به هر نحو بخواهند خدشه ای به امنیت مردم و رانندگان زحمتکش وارد کنند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی لرستان از شهروندان و رانندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروهای سنگین در محورهای لرستان بصورت عادی صورت می گیرد

تردد خودروهای سنگین در محورهای لرستان بصورت عادی صورت می گیرد