مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 08:102022-12-06سياسي

روز دانشجو روز مطالبه گری صحیح است


رییس دانشگاه فرهنگیان، روز دانشجو را روز مطالبه گری صحیح دانست و خطاب به دانشو معلمان گفت: ما باید به شما پاسخ بدهیم که چه کردیم! این حق شما دانشجومعلمان است که از اقدامات و برنامه های مسئولان آگاه باشید و نسبت به آن نقد و اظهار نظر کنید.

- رییس دانشگاه فرهنگیان، روز دانشجو را روز مطالبه گری صحیح دانست و خطاب به دانشو معلمان گفت: ما باید به شما پاسخ بدهیم که چه کردیم! این حق شما دانشجومعلمان است که از اقدامات و برنامه های مسئولان آگاه باشید و نسبت به آن نقد و اظهار نظر کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا مراد صحرایی رییس دانشگاه فرهنگیان در آیین گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو که در پردیس شهید مفتح شهرری برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: 16 آذر روز مرگ بر آمریکا و دشمن شناسی است.

گرامیداشت یاد سه شهید 16 آذر صرفا نباید خاص این روز باشد، زیرا شهدا به ما درس بزرگی داده اند.

رضا مراد صحرایی رییس دانشگاه فرهنگیان با تبیین حوادث اخیر در کشور، اظهار داشت: حوادث اخیر را ببینید که دشمن چه چیزهایی را نشانه گرفته است؟ هویت را نشانه گرفته است، غیرت را نشانه گرفته است، سوال پرسیدن را نشانه گرفته است، ناموس را نشانه گرفته است و شما ببینید که کجا را دارد می زند؛ ایرانیان در طول تاریخ، نماد غیرت، حفظ ناموس، هویت، شخصیت و پرسش و مطالبه گری بوده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو روز مطالبه گری صحیح است

روز دانشجو روز مطالبه گری صحیح است