مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 07:252022-12-06دانش

16 آذر امسال، نقطه عطفی در نمایش بلوغ جنبش اصیل دانشجویی است


رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور به مناسبت 16 آذر، - روز دانشجو - بیانیه ای صادر کردند.

- در بیانیه رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور به مناسبت روز دانشجو عنوان شد؛ 16 آذر امسال، نقطه عطفی در نمایش بلوغ جنبش اصیل دانشجویی است رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور به مناسبت 16 آذر، - روز دانشجو - بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بع نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، در بخشی از این بیانیه ضمن قدردانی از قاطبه اساتید و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی که با متعرضین به ساحت مقدس دانشگاه و مراکز درمانی مرزبندی داشته و بین نقد عالمانه و اعتراضات قانونی با هنجار شکنی و همنوایی با دشمنان تاریخی ایران اسلامی تفکیک قائل شده اند، آمده است: روز دانشجوی امسال می تواند نقطه عطفی در نمایش بلوغ فکری و سیاسی جریان اصیل دانشجویی باشد.

به مردم عزیز و شریف کشورمان اطمینان می دهیم که دانشگاهیان، دانشجویان و کادر سلامت هرگز در خدمت رسانی به ملت شریف کوتاهی نخواهند کرد .

متن بیانیه رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور به مناسبت روز دانشجو به این شرح است: روز دانشجو نماد بیداری، استکبار ستیزی، استقلال طلبی و عینیت بخشیدن به آرمان های فرهنگی و آزادی خواهی ملت ایران در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر امسال، نقطه عطفی در نمایش بلوغ جنبش اصیل دانشجویی است

16 آذر امسال، نقطه عطفی در نمایش بلوغ جنبش اصیل دانشجویی است