مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 07:202022-12-06حوادث

شناسایی و جمع آوری بیش از 85 فقره انشعاب غیرمجاز آب در زاهدان


سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان از شناسایی و جمع آوری 85 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: انشعابات غیرمجاز ضمن تضییع حقوق مشترکان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان از شناسایی و جمع آوری 85 فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: انشعابات غیرمجاز ضمن تضییع حقوق مشترکان، منجر به تحمیل هزینه های بالا در تأمین و توزیع آب شرب در شبکه های شهری و روستایی می شود.

مرتضی نورا با اعلام این خبر اظهار کرد: اکیپ تخلفات امور آبفای شهرستان زاهدان در بازدید از منطقه کلاته کامبوزیا و انتهای خیابان باقری شهر زاهدان موفق به شناسایی و کشف دو فقره انشعاب اصلی با قطرهای 50 و 40 میلیمتر و نصب بیش از 85 انشعاب فرعی غیرمجاز شدند.

وی با بیان اینکه یکی از چالش های اساسی امور آبفای این شهرستان برای ارائه خدمات بهتر و کیفی تر به مشترکان، وجود انشعاب های غیر مجاز آب است، تصریح کرد: قیمت پایین آب مصرفی مشترکان نیز مانع رفتار غیرقانونی و خلاف شرع و عرف استفاده کنندگان غیرمجاز از آب شرب نشده است.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: استفاده غیرمجاز از آب امکان آلودگی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت انشعاب گیری غیراصولی را فراهم می کند و متاسفانه هدر رفت آب را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جمع آوری بیش از 85 فقره انشعاب غیرمجاز آب در زاهدان

شناسایی و جمع آوری بیش از 85 فقره انشعاب غیرمجاز آب در زاهدان