مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 00:452022-12-05فناوري

نکاتی درباره مرورگر ایرانی ذره بین


موتورهای جست وجوی بومی سهم بسیاری در اقتصاد فناوری اطلاعات کشورها دارند؛ طرح و ایده جست وجوگرهای بومی در ایران از سالهای گذشته مطرح و یکی از علت های آن هم حلقه محدودیت های بین المللی بود که بعضا در این حوزه علیه ایران مطرح می شد و از این دریچه طراحی و .

- موتورهای جست وجوی بومی سهم بسیاری در اقتصاد فناوری اطلاعات کشورها دارند؛ طرح و ایده جست وجوگرهای بومی در ایران از سالهای گذشته مطرح و یکی از علت های آن هم حلقه محدودیت های بین المللی بود که بعضا در این حوزه علیه ایران مطرح می شد و از این دریچه طراحی و تقویت یک جست وجوگر بومی توجیه پذیر و حتی ضروری به نظر می رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موتور جست وجو، جویشگر یا ی گفته بود: پروژه ای که همراه اول از چند ماه پیش آغاز کرده بود و ما در جریان بودیم، امروز مراحل نهایی را برای اعلام عمومی طی کرد که آن آماده سازی یک اپلیکیشن مرورگر و موتور جست جو است که از قابلیت های محلی خوبی برخوردار است و امیدواریم بخش بزرگی از نیازهای مردم را به مراتب از مرورگرهای خارجی بهتر تامین کند.

وی همچنین بیان کرده بود به دنبال این هستم که اپلیکیشن های ایرانی، در حوزه پیام رسان ها، vodها، مرورگرها، موتورهای جست وجو از مزیت های سرزمینی استفاده کنند و سرویس بهتری از مشابه خارجی به شهروندان ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره مرورگر ایرانی ذره بین

نکاتی درباره مرورگر ایرانی ذره بین