مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 00:452022-12-05ورزشي

دریاچه دوقلو پاکسازی و لایروبی شد


مسئول کمیته داوران هیئت نجات غریق و غواصی استان ایلام از پاکسازی و لایروبی دریاچه دو قلو آبدانان خبر داد و گفت: ضایعات موجود در دریاچه ها یکی از علل اصلی جراحت و یا مرگ شناگران و مردم عادی به حساب می آیند.

- سجاد یکتا در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: قوطی های فلزی و پلاستیکی، شیشه های نوشیدنی، تور و قلاب ماهیگیری از عمده ترین پسماندهای رها شده در بستر زیستگاه های آبی استان است.

این ضایعات و زباله های بشری باعث ایجاد جراحت های سطحی تا عمیق در غواصان، شناگران و مردم عادی که قصد آبتنی دارند می شود و یکی از علل اصلی جراحت و مرگ و میرهای شناگران و مردم عادی به حساب می آیند.

یکتا هدف از انجام این برنامه ورزشی، فرهنگی و زیست محیطی را معطوف ساختن توجه عامه مردم و گردشگران به زیستگاه های آبی برشمرد و گفت: امید است در این رفتار خود و ریختن زباله و پسماند در داخل زیست بوم تجدید نظری داشته باشیم.

مسئول کمیته داوران هیئت نجات غریق و غواصی استان ایلام ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این طرح معرفی طبیعت و زیستگاه های آبی استان ایلام در سطح ملی است که تصاویر فعالیت های اعضای این هیات در درگاه اینترنتی فدراسیون غریق نجات و غواصی بارگذاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاچه دوقلو پاکسازی و لایروبی شد

دریاچه دوقلو پاکسازی و لایروبی شد