مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 آذر 1401 ساعت 00:202022-12-05اقتصادي

حدود 24 درصد واحدهای تولیدی خوزستان راکد هستند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تلاش برای بازگشت به تولید حدود 120 واحد تولیدی راکد تا پایان سال خبر داد و گفت: حدود 24 درصد از واحدهای تولیدی خوزستان راکد هستند.

- حمیدرضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازگشت به تولید واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال در خوزستان اظهار کرد: در استان خوزستان حدود 1800 واحد صنعتی بهره بردار وجود دارد که حدود 24 درصد از این واحدها واحد صنعتی راکد هستند.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف و طرح هایی که در خوزستان تعریف شده و به دنبال اجرایی کردن آن هستیم راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی و معادن راکد خوزستان است تا بتوانیم مجددا این واحدها را به چرخه تولید بازگردانیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تخصیص کمک های فنی - اعتباری یارانه دار جهت راه اندازی مجدد این واحدها مدنظر است.

همچنین ستاد تسهیل و کمیته های عارضه یابی برای این واحدها در شهرک های صنعتی تشکیل شده تا علل راکد بودن این واحدها مشخص شود.

فلاح با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی برای بازگشت به تولید واحدهای صنعتی راکد خوزستان انجام شده است، عنوان کرد: براساس هدفگذاری انجام شده امسال 100 تا 120 واحد صنعتی امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند و تلاش خواهیم کرد تا این تعداد واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 24 درصد واحدهای تولیدی خوزستان راکد هستند

حدود 24 درصد واحدهای تولیدی خوزستان راکد هستند