مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 22:562022-12-05سياسي

استادی که در دانشگاه تنش ایجاد می کند را پای میز گفت وگو بکشانید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ظهر امروز در نشست دانشجویی با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه با یک شبهه جدی در این ایام مواجه هستیم، اظهار داشت: حتی شبهه ای شنیدیم که شروع جنگ تحمیلی هم با تحریک جمهوری اسلامی بوده است اما پیمان نامه الجزایر و ادعای تسلط بر خرمشهر و پشتیبانی کشورهای دنیا را از صدام نمی بینند و این شبهه را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: برای پاسخ به این شبهه باید یک قدم به عقب و زمان قبل از انقلاب اسلامی برگردیم، شروع مقابله ایرانیان با استکبار جهانی با این ایام هماهنگی دارد.

صالحی تصریح کرد: یکی از نخستین قدم هایی که ایران برای استقلال خود بعد از چندین سال حکومت پادشاهی برداشت، انقلاب مشروطه بود اما استکبار جهانی اجازه نداد حرکت مردم به سرانجام برسد.

عضو شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: مهم ترین مدخلی که شما می توانید اثبات کنید مواجهه ایران با استکبار جهانی مربوط به پیش از جمهوری اسلامی است، همین مسأله است، دولت مستقر شده بود، نفت ما از چنگال انگلیس خارج شده بود اما یک کودتای آمریکایی-انگلیسی رخ داد و این بار هم آمریکا و هم انگلیس سر سفره نفت ما نشستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادی که در دانشگاه تنش ایجاد می کند را پای میز گفت وگو بکشانید

استادی که در دانشگاه تنش ایجاد می کند را پای میز گفت وگو بکشانید