مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 22:002022-12-05اجتماعي

توضیحات آموزش و پرورش فارس درباره تنبیه بدنی یک دانش آموز


پس از استماع سخنان معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.

- پس از استماع سخنان معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.

در پی انتشار فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در فضای مجازی با بررسی انجام شده مشخص شد این فیلم مربوط به یکی از مدارس شهرستان مرودشت است که آموزش و پرورش فارس در این رابطه توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، پیش از ظهر امروز دوشنبه 14 آذر1401 در یکی از دبیرستان های شهرستان مرودشت، یکی از معلمان اقدام به تنبیه بدنی یک دانش آموز خود کرده است.

بلافاصله پس از اطلاع از این اقدام، با بررسی های به عمل آمده مشخص شد این اتفاق در دبیرستان علامه حلی شهرستان مرودشت روی داده است.

اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز ضمن دعوت مدیر و معلم خاطی توضیحات علل این رفتار را از انها خواستار شد.

پس از استماع سخنان این معلم ادبیات فارسی که از این رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آموزش و پرورش فارس درباره تنبیه بدنی یک دانش آموز

توضیحات آموزش و پرورش فارس درباره تنبیه بدنی یک دانش آموز