مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 21:552022-12-05اقتصادي

درخواست استاندار برای برآورده کردن آرزوی مادر یک شهید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مارگون بدترین راه های روستایی در این استان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج عابد محمدی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول راه های استان 6 هزار و 40 کیلومتر است که حدود 4 هزار کیلومتر راه روستایی است که 80 درصد راه های استان روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو هزار کیلومتر راه روستایی خاکی است، گفت: 500 کیلومتر روستاها بالای 20 خانوار است که 100 کیلومتر در سال جاری به مرحله بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: بدترین وضعیت راه های روستایی استان در مارگون هستند و چند روستای محروم از جاده داریم، ضمن اینکه مسیر برخی روستاها در فصل بارش برف و باران مسدود می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پل شهید طیب به طول 160 متر ظرف یک ماه آینده آماده افتتاح و مورد استفاده مردم قرار می گیرد.

در ادامه این نشست استاندار خطاب به مدیرکل راهداری گفت: احداث پل جلاله بر روی رودخانه خرسان برای ما خائز اهمیت است و در این خصوص کاری کنید.

سید علی احمدزاده خطاب به مدیرکل راهداری گفت: قول دهید در کمترین زمان مسیر منتهی به قبر مطهر شهید نوری در روستای گرک شهرستان لنده آسفالت شود تا آرزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار برای برآورده کردن آرزوی مادر یک شهید

درخواست استاندار برای برآورده کردن آرزوی مادر یک شهید