مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-05سياسي

هم راستا کردن اولویت های پژوهشی و فناوری دانشگاه ها با نیازهای واقعی


مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از دغدغه های ما هم راستا کردن اولویت های پژوهشی و فناوری دانشگاه ها با نیازهای واقعی و میدانی استان است.

- مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی خبر داد هم راستا کردن اولویت های پژوهشی و فناوری دانشگاه ها با نیازهای واقعی ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری خراسان رضوی گفت: یکی از دغدغه های ما هم راستا کردن اولویت های پژوهشی و فناوری دانشگاه ها با نیازهای واقعی و میدانی استان است.

علی اصغری امروز، 14 آذر، با حضور در غرفه ایسنا در اولین روز برگزاری از نمایشگاه هفته پژوهش در مشهد اظهار کرد: این موضوع سال ها در سطوح مختلف مطرح شده و کمتر کسی است که از نظر محتوایی با این راهبرد مخالف باشد اما در حوزه اجرا عموما با چالش هایی همراه بوده است؛ لذا در دوره جدید تمرکز ما برآن بوده تا چالش ها در مسیر اجرا شناسایی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که استانداری جهت هماهنگ کردن اولویت های پژوهشی با نیازهای دستگاه های اجرایی چه اقداماتی داشته، گفت: از جمله نخستین تلاش ها ماموریت گرا کردن دانشگاه هاست که از طریق مکاتبه با دانشگاه ها از آنان درخواست شد ظرفیت های شان را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم راستا کردن اولویت های پژوهشی و فناوری دانشگاه ها با نیازهای واقعی

هم راستا کردن اولویت های پژوهشی و فناوری دانشگاه ها با نیازهای واقعی