مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 19:452022-12-05پزشكي

جزییات رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه ویژه دانشجویان در گلستان


مدیر مرکز نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از برگزاری رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه های گلستان خبر داد.

- مدیر مرکز نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان تشریح کرد؛ جزییات رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه ویژه دانشجویان در گلستان ایسنا/گلستان مدیر مرکز نوآوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از برگزاری رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه های گلستان خبر داد.

محسن سارانی با اشاره به برگزاری رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه در دانشگاه های گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: رسالت ما توسعه تحقیقات و فناوری هایی است که به تولید و ارزش ختم شود و یکی از حوزه هایی که ما به دنبال آن هستیم توانمندی اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه در حوزه تحقیقات و فناوری است.

وی با بیان اینکه در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین درصدد هستیم از طریق دانش ارائه شده به دانشجویان و اساتید در راستای خلق ارزش و حل مشکلات موجود گام برداریم، افزود: برخی از اساتید در دانشگاه علوم پزشکی گلستان شرکت های دانش بنیان دارند و در حال تولید محصولات دانش بنیانی و ایجاد اشتغال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه ویژه دانشجویان در گلستان

جزییات رویداد ایده های فناورانه و نوآورانه ویژه دانشجویان در گلستان