مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 19:412022-12-05سياسي

آخرین وضعیت ساخت منازل سیل زده روستای آهنگران توسط بسیج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سعید فرامرزی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس و تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری به عنوان مجموعه رسانه ای جهادی استان مرکزی در خصوص آخرین وضعیت ساخت منازل سیل زده روستای آهنگران اظهار کرد: در سیل مرداد ماه امسال 50 واحد مسکونی در روستای آهنگران تخریب شد که با توجه به برگزاری نشست های متعدد با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مسکن و بنیاد شهید مقرر شد 28 واحد به همت بسیج سازندگی احداث شد.

وی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته عملیات احداث واحدهای مسکونی تاکنون 50 درصد کار پیشرفت فیزیکی داشته که واحدهای مربوط به کمیته امداد 70 درصد پیشرفت داشته اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اسکلت تمام واحدها زده شده و به شرط واریز تسهیلات بانکی تا سال جدید واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل سیل زدگان خواهد شد.

فرامرزی با بیان اینکه بسیج سازندگی با سازماندهی 30 هزار جهادگر در قالب یک هزار و 300 گروه جهادی با فعالیت در عرصه های مختلف جهادی به صورت عمومی و تخصصی در حال خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم و روستاها است، ادامه داد: ساخت 85 واحد در مناطق محروم استان طی تفاهم نامه ای با کمیته امداد در دستور کار است که ظرف دو سال احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت منازل سیل زده روستای آهنگران توسط بسیج

آخرین وضعیت ساخت منازل سیل زده روستای آهنگران توسط بسیج