مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 19:202022-12-05ورزشي

جزییات مسیر المپیکی شدن وزنه برداران/ 2023، سال پرکار برای وزنه برداری ایران


فدراسیون جهانی وزنه برداری زمان و مکان مسابقات گزینشی المپیک پاریس را اعلام کرد و وزنه برداران در 2023، سال پر کاری را پیش رو خواهند داشت.

  - فدراسیون جهانی وزنه برداری زمان و مکان مسابقات گزینشی المپیک پاریس را اعلام کرد و وزنه برداران در 2023، سال پر کاری را پیش رو خواهند داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنگره فدراسیون جهانی وزنه برداری پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان 2022 در کلمبیا برگزار شد.

مهم ترین بحث در این کنگره در مورد گزینشی المپیک پاریس بود و زمان و مکان رویدادهای گزینشی که وزنه برداران باید شرکت کنند مشخص شد.

* تکمیل اطلاعات ورزشکاران 3 ماه قبل از گزینشی المپیک متیو کرتین، نماینده فنی فدراسیون جهانی برای المپیک پاریس 2024 اعلام کرد که ورزشکاران باید سه ماه قبل از هر مسابقه گزینشی المپیک اطلاعات مربوط به خود و مکان خود را ثبت کنند.

* زمان بندی مسابقات گزینشی المپیک پاریس طبق برنامه ریزی انجام شده، چهار مسابقه قهرمانی قاره های آسیا، آفریقا، اروپا و پان آمریکن و یک جایزه بزرگ فدراسیون جهانی در کوبا در شش ماه اول سال آینده برگزار می شوند.

مسابقات قهرمانی جهان عربستان در سپتامبر2023 ، مسابقات قهرمانی قاره اقیانوسیه در نوامبر 2023 و یک جایزه بزرگ دیگر فدراسیون جهانی در دسامبر 2023 برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مسیر المپیکی شدن وزنه برداران/ 2023، سال پرکار برای وزنه برداری ایران

جزییات مسیر المپیکی شدن وزنه برداران/ 2023، سال پرکار برای وزنه برداری ایران