مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-05ورزشي

تاوارس استراتژی جدیدی دارد / با دو بازیکن خارجی به توافق رسیدیم


مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ادسون تاوارس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با استراتژی و آنالیزی تازه بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت را وارد میدان تمرین کرده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ادسون تاوارس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با استراتژی و آنالیزی تازه بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت را وارد میدان تمرین کرده است.

احمد پارو با بیان این که امیدوار به حضور قوی در لیگ برتر با بازیکنان جدید و سرمربی جدید هستیم، اظهارکرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به زودی چند بازیکن جدید برای حضور قوی تر در لیگ برتر فوتبال جذب می کند.

وی افزود: در هفته های آینده چند بازیکن در پست های دفاع، هافبک و مهاجم جذب خواهیم کرد و هم اکنون با دو بازیکن خارجی در دو پست دفاع و مهاجم به تفاهم رسیده ایم که پی از توافق نهایی نام آنان را رسانه ای خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در ترکیب کادر فنی تیم نیز تغییراتی ایجاد شده است، گفت: با نظر تاوارس تا کنون 5 بازیکن زیر 25 سال از ترکیب تیم خارج شده اند و همکاری با 3 تن از اعضای کادر فنی نیز پایان داده می شود.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین گفت: با چیدمان جدید تیم تلاش خواهیم کرد شادی و هیجان را به آبادان و لبخند را به لب مردم فوتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاوارس استراتژی جدیدی دارد / با دو بازیکن خارجی به توافق رسیدیم

تاوارس استراتژی جدیدی دارد / با دو بازیکن خارجی به توافق رسیدیم