مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 18:252022-12-05سياسي

رسانه ها مطالب را هنرمندانه به افکار عمومی منتقل کنند


نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اهمیت روایت گری صادقانه در فرایند اطلاع رسانی گفت: رسانه ها مطالب را امانتدارنه و هنرمندانه به افکار عمومی منتقل کنند.

- آیت الله لطف الله دژکام دوشنبه 14 آذر در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بیان کرد: امروز عرصه و بستر نبرد دشمنان با نظام اسلامی، رسانه است.

او با اشاره به عمق و ضریب نفوذ رسانه ها در مدیریت افکار عمومی، افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی، نه در عرصه نظامی تجربه و تبحر داشتیم و نه ابزار لازم در اختیارمان بود، اما امروز در این عرصه به یکی از قدرت ها در سطح بین المللی تبدیل شده ایم.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت آموزش و گزینش در رسانه ها، افزود: گاهی در موقعیت های مختلف به ویژه در بحران ها می توان نقص نبود سوادرسانه ای بین نیروها را مشاهده کرد.

آیت الله دژکام گفت: رسانه ها باید مطالب را امانتدارنه و هنرمندانه به دیگران منتقل کنند، در حالی که این مهم اکنون به خوبی انجام نمی شود و رسانه ها باید به این سمت حرکت کنند.

امام جمعه شیراز همچنین خواستار فراهم شدن فضایی در حوزه و دانشگاه برای تربیت، رشد و تقویت نیروهای حرفه ای رسانه شد و گفت: باید نسبت به هر حوزه تخصصی، یک گزارشگر ماهر جذب شود؛ گزارشگری که مهارت لازم از نظر فن و تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مطالب را هنرمندانه به افکار عمومی منتقل کنند

رسانه ها مطالب را هنرمندانه به افکار عمومی منتقل کنند