مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-05اقتصادي

توصیه یک فعال سیاسی به رییسی


رییسی برای اینکه لااقل خودش را نجات دهد و جلو کاهش محبوبیتش را در جامعه بگیرد، چاره ای ندارد جز آنکه ترکیب دولتش را تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز جلسه غیرعلنی بین مجلس و دولت یک جمع بندی مهم داشت و آن اینکه برای رفع نارضایتی های عمومی مشکلات معیشتی مردم برطرف شود اما نکته کلیدی آن است که دولت سیزدهم با همین نوع شعارها روی کار آمد و حال و روز کشور بعد از 18 ماه بدتر شده که بهتر نشده است، حالا برای نیل به این مقصود چه اقدامی می خواهد انجام بدهد؟ محمد مهاجری در گفتگو با نامه نیوز درباره راهکار دولت سیدابراهیم رییسی برای رفع مشکلات معیشتی جامعه گفت: اقتصاد علم است بنابراین برای حل مشکلات اقتصادی مثل تورم، بیکاری و موانع تولید باید به راهکارهای علمی رجوع کرد.

همه جای دنیا نیز همین روش ها و راهکارها دنبال می شود.

وی افزود: ما وقتی در حوزه رقابتی با کشورهای دیگر وارد می شویم، باید بازارهای جهانی را مجاب کنیم که از ما کالا بخرند تا بتوانیم از طریق صادرات ارز به کشور وارد کنیم.

برای موفقیت در عرصه صادرات نیازمند آن هستیم که دیپلماسی اقتصادی قوی داشته باشیم اما ما حتی درباره کشورهای همسایه مثل عراق نیز دیپلماسی اقتصادی موفقی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه یک فعال سیاسی به رییسی

توصیه یک فعال سیاسی به رییسی