مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 17:552022-12-05سياسي

سند جامع مالیاتی عادلانه تهیه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محسن رضایی» عصر دوشنبه در نشست سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: با ارائه این سند تحولاتی که در نظام مالیاتی شروع شده، - معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: سازمان امور مالیاتی کشور، سند جامع مالیاتی عادلانه را تهیه کنند تا در ستاد اقتصادی دولت تصویب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی عصر دوشنبه در نشست سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: با ارائه این سند تحولاتی که در نظام مالیاتی شروع شده، نظم پیدا کرده و ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در صورتی که این سند آماده شود بخشی از آن به لایحه تبدیل شده و بخش دیگر در شورای سران سه قوه مطرح می شود که این سند نقشه راه مالیاتی خواهد بود و با قدرت ادامه خواهد یافت.

معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد: در این سند مسئولیت های اجتماعی، بستن راه های فرار مالیاتی، آیین نامه های قانونی و اصلاح قوانین و سایر موارد دیده شود که این امر منجر می شود تا تمام ابعاد اقتصادی نظام مالیاتی را شامل شود و مردم با اعتماد به نظام مالیاتی، مالیات ها را داوطلبانه پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه مالیات با هدف خدمت رسانی به مردم و افزایش امنیت و سلامت در جامعه دریافت می شود، گفت: خدمات عمومی و اجتماعی که از عهده مردم برنمی آید، دولت مکلف است تا خدمات را از آموزش تا ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع مالیاتی عادلانه تهیه شود

سند جامع مالیاتی عادلانه تهیه شود