مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 17:252022-12-05اقتصادي

زنی که جهادگر عرصه تولید شد/ از مزدی دوزی و قرض و قوله تا صادرات به عراق


زینب یعنی همت و حمیت و ایستادگی در روستاهای دور دور نهاوند و جثه نحیف زنانه و غیرت بزرگ مردانه، زینب خط بطلان تمام کاستی و نداری ها و بدبختی هاست، - خبرگزاری فارس-همدان: صدای چرخ است و تولید که گوش فلک را پر کرده و از روستای موسی آباد طنین انداز شده، صدای تولید پشت تولید است که سمفونی کار کوک کرده آن هم به مدد دستان زینب 37 ساله با دو فرزند دختر قد و نیم قد.

گوش که تیز کنی نوای همت است که دامن زنان بی سرپرست و بدسرپرست را گرفته یا چشم که بچرخانی به جای چنبره درد و ترس تبلور تلاش می بینی و غرور.

  اصلا کلاف سردرگم زندگی این زنان باز شده و رج به رج امید می بافند و به جای حقارت پرچمدار تولید شدند و جبهه زنان کارآمد را به راه انداختن، انگاری روایت زینب و زنان بی سرپرست کاری است کارستان از همان ها که ردپای خدا دارد و سر سوزن ذوق و خرده هوش.

  زینب شانه به شانه زنان بی سرپرست یا بدسرپرست به رسم کهنه امیدواری و توکل از زیر زیر صفر و چرخ قرضی ردای کار به تن کرده و حالا در چند روستا دیوار به دیوار نداری درآمد و شغل ساخته است.

  زینب، فاطمه و زهرا و شهناز و سهیلا را گرد هم آورده و با دستانی که بوی کار و تولید می دهند بازار صادراتی را در نوردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنی که جهادگر عرصه تولید شد/ از مزدی دوزی و قرض و قوله تا صادرات به عراق

زنی که جهادگر عرصه تولید شد/ از مزدی دوزی و قرض و قوله تا صادرات به عراق