مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 16:202022-12-05سياسي

امیر هادیان: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم از تهدیدات عبور کرده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه بصیرت افزایی کارکنان وظیفه این نیرو که ظهر امروز در ستاد نهاجا برگزار شد، - جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی امروز با پشتوانه مردم و نیرو های مسلح از 44 سال تهدیدات سخت و نرم دشمنان عبور کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه بصیرت افزایی کارکنان وظیفه این نیرو که ظهر امروز در ستاد نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ساخت تمدن نوین اسلامی، خانواده به عنوان مهمترین رکن تشکیل دهنده جامعه نقش محوری دارد.

امیر هادیان با اشاره به اینکه فرهنگ، اقتصاد، تاریخ، سیاست و… همه در ایجاد تمدن نوین اسلامی موثرند، افزود: در کنار تمام این مؤلفه های تمدن ساز، مهم ترین رکن خانواده است.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای ایجاد خانواده ای سالم و متأثر از سبک زندگی قرآنی تلاش کنیم، گفت: امروز خانواده های ما در معرض تهدید دشمنان هستند؛ از این رو باید در حوزه باور ها و پذیرش ارزش های مکتب اسلامی و داشته های مادی، معنوی و توان دفاعی و بازدارندگی کشور اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار گیرد و با روشنگری و تبیین دستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر هادیان: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم از تهدیدات عبور کرده است

امیر هادیان: جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم از تهدیدات عبور کرده است