مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-05فرهنگي

جدیدترین خبرها از کارگاه های جشنواره فیلم 100 ثانیه ای


کارگاه «از ایده تا فیلم نامه» با حضور هادی مقدم دوست، کارگاه «تولید فیلم کوتاه 100ثانیه» با حضور محمدرضا خردمندان و کارگاه «نویسندگی 100» با حضور محمد پایدار به ترتیب در مشهد، - کارگاه از ایده تا فیلم نامه با حضور هادی مقدم دوست، کارگاه تولید فیلم کوتاه 100ثانیه با حضور محمدرضا خردمندان و کارگاه نویسندگی 100 با حضور محمد پایدار به ترتیب در مشهد، اصفهان و قزوین برگزار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره فیلم 100، کارگاه های آموزشی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 در راستای رویکرد فراتهران این دوره از این جشنواره در پایان هفته گذشته در شهرهای مشهد، اصفهان و قزوین برگزار شد.

در این راستا هادی مقدم دوست نهم و دهم آذرماه در کارگاهی 2 روزه با حضور جمعی از علاقمندان به فیلمسازی به آموزش ایده یابی برای فیلم های 100ثانیه ای و عناصر شکل گیری یک فیلم نامه کوتاه کوتاه پرداخت و در ادامه تعدادی از ایده های هنرجویان حاضر در کارگاه را مورد بررسی قرار داد.

همچنین محمدرضا خردمندان در کارگاه تولید فیلم 100ثانیه ای در اصفهان میزبان هنرجویان علاقمند به فیلمسازی بود و در این کارگاه علاوه بر بیان تجربیات خود از حضور در جشنواره فیلم 100 و دیگر جشنواره های فیلم کوتاه، از تاثیر ساخت فیلم 100ثانیه ای در ادامه روند فیلمسازی علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبرها از کارگاه های جشنواره فیلم 100 ثانیه ای

جدیدترین خبرها از کارگاه های جشنواره فیلم 100 ثانیه ای