مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-05دانش

فاصله میان بدنه دانشجویی و مدیریتی در دوران کرونا عمیق تر شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به مربیگری (mentoring) و اهمیت آن در مدیریت، گفت: شکاف و فاصله میان بدنه دانشجویی و مدیریتی دانشگاه، - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به مربیگری (mentoring) و اهمیت آن در مدیریت، گفت: شکاف و فاصله میان بدنه دانشجویی و مدیریتی دانشگاه، یکی از چالش هایی است که در دوران پاندمی کرونا در سیستم دانشگاهی عمیق تر شد.

بخش هایی از این فاصله همچنان وجود دارد و باید این خلا به سرعت پر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران توضیح داد: حضور رؤسای دانشکده ها پس از این در نشست هیئت رییسه دانشگاه موجب بهبود در تصمیم گیری و استفاده از نظرات حداکثری در مدیریت دانشگاه است.

دکتر قناعتی، مهم ترین هدف از اجرای مدل جدید منتورینگ را افزایش بینش و آگاهی دانشجویان برشمرد و تصریح کرد: حضور بدون آگاهی و از سر اجبار مطلوب نیست و باید کاری کنیم دوستان با آگاهی و همدلی در کنار ما باشند و برای تحقق این مسئله، لازم است وقت و انرژی کافی بگذاریم و برای آن آموزش دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم برنامه ریزی سیستماتیک در زمینه فرهنگی، اظهار کرد: در این خصوص باید برنامه ریزی و سازماندهی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله میان بدنه دانشجویی و مدیریتی در دوران کرونا عمیق تر شد

فاصله میان بدنه دانشجویی و مدیریتی در دوران کرونا عمیق تر شد