مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 آذر 1401 ساعت 15:212022-12-05سياسي

عدم پاسخگویی مناسب و بروکراسی اداری از عوامل اصلی نارضایتی مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: دشمن امید و اعتقاد ما را مورد هدف قرار داده و در این راستا سه کانون خانواده، مراکز تعلیم و تربیت و محیط جامعه را برای نفوذ انتخاب کرده است که برای مقابله با این تهاجم ها کم کاری شده است.

وی با اشاره به این که خانواده ها نسبت به گذشته کم توجه هستند، افزود: کم توجهی در حوزه فرهنگی موجب به وجود آمدن بحران جدی و وادادگی در جامعه شده؛ هرچند دولت و حاکمیت در حوزه فرهنگی و ایجاد عدالت فرهنگی وظیفه دارد اما به مسایل خانواده و دستگاه تعلیم و تربیت نیز باید توجه جدی صورت گیرد.

خرّم با اشاره به این که جامعه نیازمند تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی در این زمینه است، افزود: گروه هایی متشکل از مربیان مجرب در محلات مدارس و مراکز تعلیم و تربیت مستقر شده و سواد رسانه ای جامعه را تقویت کنند و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه یکی از عوامل اصلی نارضایتی مردم، عدم پاسخ گویی مناسب و بروکراسی اداری در دستگاه های اجرایی است، گفت: دستگاه هایی که در برخود با ارباب رجوع پاسخگو هستند باید تشویق و مورد تقدیر قرار گیرند و با اداراتی که رفتار و تعامل مناسبی با مردم ندارند باید برخورد جدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پاسخگویی مناسب و بروکراسی اداری از عوامل اصلی نارضایتی مردم است

عدم پاسخگویی مناسب و بروکراسی اداری از عوامل اصلی نارضایتی مردم است